Padajici syslogd

Michal Choura XCHOURA na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Prosinec 9 19:40:09 CET 1996

On Mon, 9 Dec 1996, Martin Mares wrote:

>    Ja bych z toho zrovna procesor prilis nepodezrival. Docela dobry
> test na hardwarove problemy je zkusit zkompilovat jadro -- pokud to
> pri kompilaci nespadne, obvykle je hardware (tedy alespon takove veci
> jako CPU a pameti) OK.

Kernely se komplikuji v pohode,

>    Jinak dalsi problemy by mohly byt zpusobeny knihovnami (konkretne
> libc a spol.)

Takze myslite zkouset knihovny? Me padaji i nejake jine veci --
samozrejme netscape, MuPAD, dokonce i initex ze standardni distribuce v
Slackware, a myslel jsem si, ze to bude procesor, protoze s temi K5 pry
byvaji potize, a kernely 2.0.0 az 2.0.25 jdou zkompilovat jen se zapnutym
APM.
			Diky,
				Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |