Padajici syslogd

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 9 20:52:42 CET 1996

Michal Choura (XCHOURA na cs.felk.cvut.cz) wrote:
:    Upgradoval jsem pocitac, a tak jsem nainstaloval kernel 2.0.26.
: No a tu se objevil zajimavy problem: po startu systemu se vzdy vytvori
: soubor /core, ktery, jak jsem zjistil, vytvari spadnuvsi syslogd (v 1.3.,
Chyba je (podle linux.dev.kernel) nekde v nove libc-5.4.13, 5.4.17
uz to pry nedela. Stejne tak s 5.4.13 sleti dnslookup (gdb `which syslogd` /core
vypise, ze to spadlo nekde v dnslookup-neco-). Staci v /etc/resolv.conf (nejsem
si zas tim tak uplne jisty, radsi dejte grep 'bind' /etc/*) misto
radky "bind, host" strcit "host, bind", aby se to nejdriv podivalo do /etc/hosts.