Nazor: Co sem patri a co ne.

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Středa Prosinec 11 12:04:59 CET 1996

On Wed, 11 Dec 1996, Kybic Jan student 5_96_97 k335 wrote:

> Dobry den,
> 	  chtel bych se s vami podelit o svuj nazor, co patri
> a co nepatri do teto konference. Nemusite se mnou souhlasit, samozrejme.
>
> Myslim, ze dotazy sem patri, at jsou pro ostatni jakkoli stupidni,
> ale az po te, co se tazatel alespon tak jeden den snazil ze
> vsech sil problem vyresit sam. Mnohe se opravdu da zjistit z
> manualu, ktery bud mate nekde na disku, nebo na Internetu.
>
> Naopak si myslim, ze odpovedi sem spise nepatri, pokud to neni neco,
> co by zajimalo podstatnou cast ctenaru. Na to je privatni mail.

Tak to si myslim pravy opak. Jestli je to problem aspon trochu obecny,
urcite zajima vice lidi. Nekolikrat se mi stalo, ze jsem sice nesledoval
odpovedi na nejaky problem, ale za cas jsem narazil prave na tento.
Takze se vzdy hodilo projit konferenci a najit si odpoved.
Jedna vec je take dost dulezita:
Z konferenci se sestavuji FAQ, coz jsou podle me nejcennejsi dokumenty pro
zacatecniky a vubec pro vsechny. To ze bude konference plna dotazu a
nikde zadna odpoved urcite neni to prave. V neposledni rade vyrustaji v
teto konferenci i odbornici, napr Jakub Jelinek, Yenya Kasprzak, Leos Bitto..

 > Dale
bych vas chtel poprosit, abyste pouzivali
spravny a vhodny > subject, ktery by ctenarum pomohl v orientaci.

S tim naprosto souhlasim. Uz tu psal i Yenya. Ono napsat 'help if you
can' je sice to prvni co me napadne, ale vubec nevim ceho se to tyka.

> Je to samozrejme jen moje osobni vec, ale pokud mi kazdy den prijde
> nekolik desitek mailu a vetsina obsahuje odpovedi na dotaz, ktery me
> nezajima, prilis me to netesi.

To je presne ono. Co kdyz ale budes potrebovat poradi prave na ten
problem, ktery Te pred mesicem nezajimal?

> Napada me alternativa: Zavest zvlastni news group nebo WWW stranku
> (s automatickym zpravcem) pro odpovedi. Koho by dany dotaz zaujal,
> mohl by se do te skupiny / na stranku podivat, co si o tom mysli jini.
> Jakasi nahrada threads v news.

Podle me je to dost pracne, narocne na udrzbu atd.. A kdo by to jako mel
delat?

 > Omlouvam se, jestli jsem se nekoho dotkl, chtel bych jen aby tato
> konference zustala stale zajimava.
>
> Honza
> Jan Kybic <xkybic na cs.felk.cvut.cz>
> http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic/       tel. 42-2-301 88 26

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |