Nazor: Co sem patri a co ne.

Ing. Miroslav Foltan foltan na caldera.axon.sk
Středa Prosinec 11 12:58:21 CET 1996

Mne celkom vyhovuje, ze sem chodia odpovede ( pokial fakt nie su velmi
osobne ). Dokonca, naposledy ,mi to usetrilo par otazok na tuto konferenciu.

Ked ma mail subject ktoremu nerozumiem alebo viem ze sa ma netyka tak  to
mazem.

Tolko moj nazor ...
						Miro