Nazor: Co sem patri a co ne.

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Středa Prosinec 11 17:17:03 CET 1996

    KJs: Naopak si myslim, ze odpovedi sem spise nepatri, pokud to
    KJs: neni neco, co by zajimalo podstatnou cast ctenaru. Na to je
    KJs: privatni mail.

Vetsinu konferenci ctu prave kvuli tem odpovedim.  Mnohdy se z nich
dozvim ledacos zajimaveho.  Dotazy vetsinou moc zajimave nejsou.
Zrejme se jedna o rozdil mezi pristupem laika (coz jsem ja, pro me
jsou zajimave odpovedi) a odbornika (kteremu odpovedi moc nereknou a
spise odpovida na dotazy).  Rekl bych, ze "odborniku" je mene nez
"laiku".

    KJs: Je to samozrejme jen moje osobni vec, ale pokud mi kazdy den
    KJs: prijde nekolik desitek mailu a vetsina obsahuje odpovedi na
    KJs: dotaz, ktery me nezajima, prilis me to netesi.

Nemel by byt neprekonatelny problem nastavit si mail/newsreader tak,
aby zobrazoval pouze "nove" prispevky (tj. nikoliv followups) a ty
ostatni krome explicitne vyzadanych zahazoval.

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic