Nazor: Co sem patri a co ne.

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Středa Prosinec 11 21:27:28 CET 1996

Nazdar,

> Myslim, ze dotazy sem patri, at jsou pro ostatni jakkoli stupidni,
> ale az po te, co se tazatel alespon tak jeden den snazil ze
> vsech sil problem vyresit sam. Mnohe se opravdu da zjistit z
> manualu, ktery bud mate nekde na disku, nebo na Internetu.

No, v takovem pripade by mozna 80 - 90% prispevku vubec v teto
konferenci nemelo skoncit. Ono se totiz mimo tuto konferenci da
zjistit skoro vsechno. Jen ne kazdy to dokaze, protoze zatimco takove
vyhledavani by tazateli trvalo hooodne dlouho (rekneme par dni), v
konferenci se to dozvi treba za par hodin. Souhlasim s tim, ze kazdy
by mel vyvinout urcite usili, jenze prave toto definovat je velmi
tezke.

> Naopak si myslim, ze odpovedi sem spise nepatri, pokud to neni neco,
> co by zajimalo podstatnou cast ctenaru. Na to je privatni mail.

Ta v konferenci zverejnena odpoved muze pomoci vice lidem, nejenom
tazateli. Navic muze byt (a casto je) podnetem k plodne (i neplodne
;-) diskusi.

> Je to samozrejme jen moje osobni vec, ale pokud mi kazdy den prijde
> nekolik desitek mailu a vetsina obsahuje odpovedi na dotaz, ktery me
> nezajima, prilis me to netesi.

Tak uz to proste v konferencich chodi. Aby to zajimalo vsechny, tak
by museli mit stejnou uroven znalosti a stejne zamereni.

> Napada me alternativa: Zavest zvlastni news group nebo WWW stranku
> (s automatickym zpravcem) pro odpovedi. Koho by dany dotaz zaujal,
> mohl by se do te skupiny / na stranku podivat, co si o tom mysli jini.
> Jakasi nahrada threads v news.

Ne vsichni maji pristup k news ci webu.

> Honza

                                             Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord na bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2