Cestina a listserv

Lubor Dedina lubord na watson.bajt.cz
Středa Prosinec 11 21:27:28 CET 1996

Nazdar,

> Suhlas !!!!
>
> Radsej budem citat bez diakritiky ako vety typu "a#jan&k vra5%k*".
>
> Uz som sa (aj) kvoli tomu odhlasil z M$shit konferencii.
> Dakujem za nepouzivanie diakritiky.

Dovolil bych si upozornit, ze

a) nechci vyvolavat zadne flamewars

b) predtim, nez odpovite na nejaky prispevek, by bylo vhodne si ho
_dobre_ precist. Obe dve vyse uvedene reakce nemaji s mym dotazem nic
spolecneho.

> S pozdravom		Jaro

Lubor

Lubor Dedina, Praha       lubord na bajt.cz
Pisete-li mi, muzete pouzivat ISO-8859-2