scsi0 : resetting for second half of retries

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 13 16:33:04 CET 1996

> Vypada to, jako by se to tim fsck vubec nespravilo (ten sektor je ten
> samy), ale kdyz znova
> nabootuju Debiana s root=/dev/sdb2 a pustim
> #fsck /dev/sda3
> tak mi rekne, ze je clean.
> Ma prosim nekdo predstavu, co se to deje?

Nevim, jestli to s tim opravdu souvisi, ale velice podobne se mi
choval system, kdyz se na jedne partition (byl to ale IDE disk)
objevily vadne sektory. Take jsem poustel fsck porad dokola, ale nic
se nemenilo (i kdyz to obcas fsck tvrdil). Doporucoval bych zkusit
si stahnout novejsi e2fsprogs (verze 1.06) a tam pouzit 'badblocks'.

                                                    Michal Kubecek