scsi0 : resetting for second half of retries

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Prosinec 13 17:37:28 CET 1996

Jan Prikryl wrote:

> Nechci syckovat, ale kdyz mi SCSI disk zacal rikat, ze medium error,
> neslo s nim uz vetsinou delat vubec nic - na SGI jsem se dostal
> dokonce tak daleko, ze jsem disk preformatoval, chybny blok se
> vyhodil, objevil se jiny ... nakonec jsem disk pokazde vratil
> dodavateli a dostal jiny (nastesti zaruka byva delsi). Je to problem
> na povrchu nektere z ploten, prehazovanim desek ani kabelu se to
> (nejspis :-)) nespravi.
>
> 'fsck' tohle opravit nemuze, protoze se nejedna o chybu struktury
> filesystemu, ale media. Mozna by pomohlo disk znova zformatovat anebo
> [...]

Myslim, ze je nejlepsi se toho disku zbavit tak rychle, jak jen to
pujde. Mohl byste dopadnout jako ja: pres vikend disk odesel uplne,
a zbyla z nej jen hromadka srotu. Jeden odbornik mi potom rekl,
ze SCSI Seagaty to delaji velice radi. Jak jsem pochopil, drobny
skrabanec na disku ma tendenci se velice rychle rozrust tak,
ze _doslova_ obrousi z ploten magnetickou vrstvu. Ja kdyz jsem ho
potom poustel, tak to vzdycky jen cvaklo, jak se hlavicky kously
o kraj diry, otacky zakolisaly a nakonec se disk vypnul.

						Edheldil