Mam pouzit Linux?

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Pondělí Prosinec 16 08:46:30 CET 1996

> [...]
> : problemem, ktery system pouzit. Proto bych se zde chtel zeptat, zda by
> : pro neco takoveho hodil Linux. Predevsim z hlediska pristupu uzivatelu,
> : tzn. aby existovalo neco jako prihlasovani, dale celkova sprava nebyla
> : slozita, cely system sel spravcovat i dalkove pres modem, slo lehce
> : provadet zalohovani (asi na DATku)a samozrejem sdilet nejakou sitovou
> : tiskarnu. To je prvni vec.
>
> 	Pro tyto ucely lze pouzit Linux (sam jeden takovy spravuji
> -- sit asi 10 PC s WfW nebo W95, Linux se Sambou jako
> file/print/mail/name server, zalohuje se to na datku). Rozhodne
Ja taky

> [...]
> : software, ktery umozni i ruzna pristupova prava uzivatelu jak k datum v
> : databazi, tak i k formularum, melo by to byt neco lepsiho, ale zase ne o
> : tolik slozitejsi ne Approach. Priznam se, ze osobne nemam vubec prehled jaky
> : takovy software je pod Linuxem k dispozici.
>
> 	Do databazi moc nevidim, ale existuje napriklad Postgres95 pro Linux,
> myslim ze jde rozbehnout i Informix for SCO UNIX, a existuji i komercni
> databaze (viz reklamy v nekolika poslednich Linux Journalech).
> Ale tady by asi fakt mel poradit nejaky databazista.
Nevim, jak by fungovalo SQL, ale pro databazova data na LINUXovem
disku je linux nevhodny. Musel jsem u nas ve firme tato data
presunout na SUN (+SAMBA). Rychlost cteni je v tomto pripade
_radove_ vyssi. Dokonce i oproti variante Win-Win vychazi
LINUX(+samba) _radove_ pomaleji. Muj zaver po mnohych pokusech:
sdileni databazovych dat (pres sambu) na linuxu je nepouzitelne.

Pokud me osobne nekdo poradite jak to zrychlit, rad se necham poucit.

                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )