Nazor: mSQL

Kybic Jan student 5_96_97 k335 xkybic na sun.felk.cvut.cz
Pondělí Prosinec 16 12:21:49 CET 1996

On Mon, 16 Dec 1996, Martin Mares wrote:

>    Docela zajimava varianta je take mSQL -- pro nekomercni pouziti zdarma,
> pro komercni za oproti konkurenci zanedbatelny poplatek a v ruznych
> testech vykonu predci mnohe zname SQL-servery.

To jsem taky zkousel, jenomze (ta verze) neumela ani takove zakladni veci
jako JOIN tabulek ci vnorene dotazy. To je pak vsechno nutne delat v
aplikaci, t.j. presouvat spoustu dat po siti a jsme zase tam, kde jsme byli.
Dalsi moznost je nechat bezet i aplikaci na serveru, jenomze pak degradujeme
stanice na terminaly, coz je asi skoda.

Pro slozitejsi ulohy (t.j. vice nez adresar a telefonik) bych mSQL zatim
nepouzil.
		Honza

Jan Kybic <xkybic na cs.felk.cvut.cz>
http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic/       tel. 42-2-301 88 26