Nazor: Re: Mam pouzit Linux? + administrace

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 16 11:49:54 CET 1996

Hello, world!

> Presne tak. Ja jsem kratce zkousel Postgres95, ktery umi SQL a je zadarmo.
> Neni to zadna rychlostni hvezda a aplikace chce pro nej trochu upravit,
> protoze jeho SQL nektere veci na urovni serveru nepodporuje (ale je mozne
> je doprogramovat). V zavislosti na dotazu je ale odezva typicky
> rychlejsi, nez treba MS Acces se sdilenim souboru. Jak je na tom MS SQL
> server, to nevim, ale pokud vam nevadi si software kupovat, tak neni
> problem si sehnat pro Linux nejakou lepsi databazi (Oracle, Informix)
> a tam uz by doufam problemy s rychlosti byt nemely.

   Docela zajimava varianta je take mSQL -- pro nekomercni pouziti zdarma,
pro komercni za oproti konkurenci zanedbatelny poplatek a v ruznych
testech vykonu predci mnohe zname SQL-servery.

> Jediny problem, ktery vidim, je, ze kdyz spadne Linux, neni si kam jit
> stezovat.

   Nu, u Novellu sice je, ale nema to prakticky zadny ucinek. Kdezto
u toho Linuxu si stezovat lze do ruznych mailing-listu a obvykle
to i pomuze.
							Martin