UUCP, ako na to?

Marek Kubita marek na corpus.cz
Pondělí Prosinec 16 12:46:20 CET 1996

> [...]
> * remote pc prijima a posiela postu pre viac userov. Je 1 login, ktorym sa
> loguje na linux a pc musi byt pridane do zoznamu mail relays v mailertable
> (nieco ako /etc/mailertable?)

Zatim jsem vzdycky konfiguroval tento druhy pripad (kdy remote je unix
pripojeny pres UUCP). Vzdaleny system se prida do mailertable s UUCP
mailerem.

.mc soubor ze ktereho se generuje sendmail.cf vypada takto
(priklad: pres UUCP jsou pripojeny sys1, sys2, internetove domeny jsou
dom1.domena.cz, dom2.domena.cz) :

FEATURE(mailertable, hash /etc/mailertable)

MAILER(local)
MAILER(smtp)
MAILER(uucp)

# nasledujici pravidla jsou potrebne, pokud z UUCP hostu chodi posta s
# adresami ve tvaru sys1!user. Pokud se na nich da sendmail nebo UUCP pro
# PC nakonfigurovat tak, aby generoval adresy napr. dom1.domena.cz!user,
# lze tato pravidla vynechat
#
LOCAL_RULE_3
UUCPSMTP(sys1, dom1.domena.cz)
UUCPSMTP(sys2, dom2.domena.cz)

a /etc/mailertable:

dom1.domena.cz     uucp-uudom:sys1
dom2.domena.cz     uucp-uudom:sys2

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-