Off topic: SMC Ultra (was Re: Problem se sitovanim)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 18 10:29:09 CET 1996

>***Huh... no nedavno jsem zkousel instalit zde inzerovany Monkey Linux.
>Vse je nadherne a chodi, jen sit se mi nepodarilo rozpohybovat. Po x
>pokusech jsem si vzpomel, ze kdesi jsem cetl ze tato distribuce
>podporuje pouze sitove karty NE1000/2000 a 3com 509. No a ja mam v kompu
>kartu SMC Ultra, o ktery mi nekdo tvrdil, ze je NE2000 kompatibilni, ale
>neni. No a to je cely problem. Nejste na tom nahodou stejne??

co se tyce SMC Ultra je spise nez s NE2000 kompatibilni s WD80x3
BTW jako WD80x3 se toho da provozovat spousta napr. ja jsem takhle pod linuxem
rozjel i cca 5 let starou eth. kartu Comodore (vic toho o ni nevim :-)
i jakousi ReadyLink Combo (coz se mi pod dosem nepovedlo ani s firemnim
ovladacem)

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael