Problem se sitovanim

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Prosinec 18 09:37:53 CET 1996

> Date: Tue, 17 Dec 1996 23:11:21 +0100 (MET)
> From: "Marek Antos" <antos na cpress.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Problem se sitovanim

> Puvodne jsem myslel, ze chyba muze byt v siti, jenze pak se ukazalo,
> ze ne dopingam ani sam na sebe. Tedy, pres loopback na 127.0.0.1
> ano, ale kdyz misto toho pouziju jemu pridelenou adresu
> (10.10.10.1), jsem bez sance. Nemate nekdo tuchu, v cem by to mohlo
> byt? Napadl mne nejaky zadrhel v routovani, ale to je divne.

Presne takhle se chova pocitac, kdyz ma spatne nastavene routovaci
tabulky.  Druha moznost: chodi Vam opravdu sitova karta - mel jsem
problem, ze 3c590 byla nastavena na autodetekci pouziteho media
(TP/AUI/Ethernet) a vybirala vzdycky TP ... pomohlo prekonfigurovat
kartu natvrdo na Ethernet (jde to tusim taky pomoci parametru pro
modul/jadro).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria