ZIP, SCSI a moduly

Simonik Ivan sim00iv na brno.inec.cz
Středa Prosinec 18 11:02:57 CET 1996

Diky vsem, kteri me odkazali na stasi maily ohledne IO Mega ZIP drive pres
paralelni port.

Protoze ale nemam zadne dalsi SCSI zarizeni, udelal jsem jak SCSI disk
supprt, tak vlastni Low lovel driver ppa jako moduly. Updatoval jsem
conf.modules a modules.dep, ale pri pokusu o namountovani mi kerneld
nenahraje patricny modul automaticky, musim zadat 'insmod ppa' a potom
teprve mountovat. Prozradite mi, jak ma vypadat ten alias (predpokladam,
ze je to tim)?  Mimochodem, jak si kerneld cte /etc/conf.modules?
Ma nejaky reload treba na kill -HUP (v manu se mlci)?

				Diky Ivan