ZIP, SCSI a moduly

Středa Prosinec 18 15:43:34 CET 1996

On Wed, 18 Dec 1996, Simonik Ivan wrote:

> Protoze ale nemam zadne dalsi SCSI zarizeni, udelal jsem jak SCSI disk
> supprt, tak vlastni Low lovel driver ppa jako moduly. Updatoval jsem
> conf.modules a modules.dep, ale pri pokusu o namountovani mi kerneld
> nenahraje patricny modul automaticky, musim zadat 'insmod ppa' a potom
> teprve mountovat. Prozradite mi, jak ma vypadat ten alias (predpokladam,
> ze je to tim)?  Mimochodem, jak si kerneld cte /etc/conf.modules?
> Ma nejaky reload treba na kill -HUP (v manu se mlci)?

Zadny kill neni potreba, protoze to funguje tak, ze pri kazdem pozadavku
na nacteni modulu spusti kerneld program modprobe s parametry "-k", "-s"
a jmeno pozadovaneho modulu. Modprobe si nacte prislusne konfiguraky a
podle toho, co vymysli, natahne insmod-em prislusne moduly.

Ta pozadovana radka do /etc/conf.modules bude podle meho soudu:
"alias scsi_hostadapter ppa"

BTW: vite, ze modprobe je napsany v C++?

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)