Pripojeni SyQuest 270MB pod Linux

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Úterý Prosinec 31 10:03:13 CET 1996

Ondrej Koala Vacha wrote:

> Se SyQuest 270MB na EIDE, tak SCSI jsem pracoval/pracuji.
> Pokud byl pripojeny jako EIDE, tak mi to Linux sdelil pri bootu,
> v mem pripade nasel hdd1. Vse od jadra 1.3.xxx. A problemy zadne.

A jake to bylo jadro? Nejake standardni, nebo se musi neco
prikompilovat? A chce to nejak specialne nastavit
major/minor u zarizeni, nebo staci pustit normalne MAKEDEV
A byl jako master, slave, a na kterem kanalu?

> Ve verzi SCSI musi byt Syquest zapojeny, ale take to pracuje dobre.

Tomu nerozumim.... Jak zapojeny?

				Diky moc
				Edheldil

PS: I vam (a vsem ostatnim na konferenci) preju
    v novem roce hodne stesti