Pripojeni SyQuest 270MB pod Linux

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Prosinec 31 16:42:05 CET 1996

> A jake to bylo jadro? Nejake standardni, nebo se musi neco
> prikompilovat? A chce to nejak specialne nastavit
> major/minor u zarizeni, nebo staci pustit normalne MAKEDEV
> A byl jako master, slave, a na kterem kanalu?

Bylo to zcela standartni jadro, zkompilovane pod slackware 2.xx.
MAKEDEV jsem nepouzil. Byl jako slave na druhem radici, tedy hdd1.

Omlouvam se, spatne jsem se vyjadril. Linux 'ohledava' SCSI zarizeni
v okamziku, kdy se natahuje modul SCSI radice. V tom okamziku musi
byt Syq roztoceny, nebot jinak ho jadro nedetekuje. Jde pak zhasnout
a znovu pustit. Jine reseni je to, ze pokud mate pouze 1 SCSI zarizeni,
a to ten Syquest, tak podporu pro radic nemit v jadre, ale jako modul.
Pak je mozno kdykoli Syquest roztocit, pak dat insmod xxx, a Syquest
je spravne detekovan.

Jeste neco. Nemuze byt Vas problem ve formatovani medii? Nove syq
jsou formatovany na Apple, a mel jsem nekolik medii naformatovanych
pod Windows, ktera se nechtela pripojit. Musel jsem je fdiskem
znovu nastavit. Bez problemu jsem na nich pod linuxem delal msdos
filesystem (tusim typ 6) a ten byl citelny i kdekoli jinde pod DOS/WIN.

-- --
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group
Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
e-mail: orders na cstug.cz, koala na fi.muni.cz