CDROM

Zbynek Sotek 05-41131263 pts04 na spt.cz
Pátek Listopad 1 13:10:46 CET 1996

Ahoj vsem

Mam ted problem s CDROM.
Chtel jsem namontovat CD, ale system mi rekl, ze /dev/hdc neni blokove
zarizeni. Kdyz jsem si vypsal co to je, tak bych rekl, ze je to OK.
Ale presto jsem pomoci MAKEDEV vytvoril novy device. Pak mi system
tvrdil, ze neni podpora iso9660 v jadre. Zase je to divny, kdyz jsem
s jadrem nic nedelal a fungovalo mi to. Udelal jsem nove jadro
s podporou iso9660, nabootoval z nej a fs type iso9660 not supported
by kernel.

Jadro mam 1.2.13 a nevim co dal. Mate nekdo nejakou radu nebo napad?

Diky, pekny vikend

Zbynek Sotek
SPT Telecom a.s.
e-mail: pts04 na spt.cz