CDROM

Jan Derfinak derfinak na oko.fei.tuke.sk
Středa Listopad 6 19:24:02 CET 1996

Zbynek Sotek 05-41131263 (pts04 na spt.cz) wrote:
:
: Ahoj vsem
:
: Mam ted problem s CDROM.
: Chtel jsem namontovat CD, ale system mi rekl, ze /dev/hdc neni blokove
: zarizeni. Kdyz jsem si vypsal co to je, tak bych rekl, ze je to OK.
: Ale presto jsem pomoci MAKEDEV vytvoril novy device. Pak mi system
: tvrdil, ze neni podpora iso9660 v jadre. Zase je to divny, kdyz jsem
: s jadrem nic nedelal a fungovalo mi to. Udelal jsem nove jadro
: s podporou iso9660, nabootoval z nej a fs type iso9660 not supported
: by kernel.
:
: Jadro mam 1.2.13 a nevim co dal. Mate nekdo nejakou radu nebo napad?
:
: Diky, pekny vikend
:
: Zbynek Sotek
: SPT Telecom a.s.
: e-mail: pts04 na spt.cz

Mam taky dojem, ze v configu jadra to treba nastavit na dvoch miestach.
Skus sa pozriet, ci si niekde nezabudol.

			            jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
                        Rolling Stones