Nefunguje reboot ....

Jaromir Koutek miri na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 1 13:26:09 CET 1996

Pavel Kankovsky (peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: > Muj nazor na tuto vec je, ze s jinymi nez Intelovskymi (Cyrix, AMD apod.)
: > procesory nefunguje systemove volani reboot(2).
: Na me AMD 486 to fungovalo (1.2.x) a stale funguje (2.0.23).
:
: Podle meho nazoru je problem nekde v jistem obvodu, ktery krome toho, ze
: ridi klavesnici, tak umi i (na softwarovy popud) resetovat pocitac (vypada
:
Jak jsem zjistil (a jak tady uz nekdo rikal), casto je chyba v nastaveni
typu procesoru, napr. SL misto normalniho (ja jsem mel treba M7 misto
DX2). Staci to zkusit, nic by se snad nemelo stat (za nic nerucim).