OCR

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Listopad 4 09:31:53 CET 1996

Zdravim,
	ma prosim nekdo nejake zkusenosti s OCR (cestina)?

Jediny trochu slusnejsi SW ktery jsem videl je Recognita plus 3.0
(cca 18.500,- s DPH kdyz to koupim se scannerem, jinak o dost vic),
ale nemam tuseni, jestli to existuje pro neco jineho nez pro MSW
a pokud ne, jestli by to mohlo slusne behat v nejake emulaci ci co
pod Linuxem, jestli by to nekolidovalo s HW ochranou atd.

Pritel (duchodce) potrebuje postavit stroj, jehoz 90% prac. naplni
bude OCR a nasledna analyza ceskeho textu a vytvareni databazi,
coz poridit za 110.000,- s DPH je umeni a nerad bych slapnul vedle
a ztratil kamarada, kdyz jsem s nicim takovym jeste nedelal.

Jeste uvedu navrhovanou HW konfiguraci, kdyby mezi tim bylo neco,
s cim by mohly byt pod Linuxem problemy, pripadne neco silne
pre/poddimenzovanyho, prosim napiste mi (staci soukrome):
Brave Classic (Pentium 120, SIMM 70ns 32MB, Pipeline burst cache 512KB,
SVGA S3 Trio 64V+ 2MB RAM, WD 2.5GB EIDE), Colorado TRAVAN 1000 800MB,
CD ROM Mitsumi FX400 ATAPI IDE 4xSpeed, monitor 17" ADI 5V,
scanner UMAX Vista S6E 600x300dpi SCSI.

Anebo resignovat na Linux a pokorne se vratit do otevrene naruce
Billovy ? (Brr.)

Moc diky
	Petr Herman