vytacene spojeni

Jan Polak honzap na frodo.pvtnet.cz
Pondělí Listopad 4 13:56:52 CET 1996

Martin Kafara napsal(a):

> Pred casem jsem Vas zadal o radu co se tyce vytaceneho spojeni.
>
> Zaridil jsem se podle toho a napsal jsem si scripty, ktere mi ve
> skutecnosti provadeji pppd a chat.
>
> Mam ale jeden problem. Moje adresa je dinamicka. Pokazde jina. Pokud ji
> necham v prikazu, kterum inicializuji modem, udavam mu rychlost,
> vetsinou me to shodi. Kdyz ji vynecham, tak to nejde.
>
> Byl bych spokojen i s rucnim prihlasovanim, ale cu -l na cua1 nebo ttyS1
> mi nefunguje. Rika, ze zasuvka pracuje i kdyz tomu tak neni .. co s
> tim..?

Ve scriptiku, ktery inicializuje ppp spojeni (ppp-on) si nastavte
LOCAL_IP=0.0.0.0
REMOTE_IP=0.0.0.0
a pak pro pripojeni pouzijte neco jako:

exec /usr/sbin/pppd lock modem crtscts /dev/cua1 $RYCHLOST \
          noipdefault netmask $NETMASK defaultroute connect $DIALER_SCRIPT

Jinak vrele doporucuji precist si PPP_HOWTO od Roberta Harta, kde je
vsechno perfektne popsane.

                                     Honza Polak