vytacene spojeni

Martin Kafara kafara na hk.altec.cz
Pondělí Listopad 4 10:14:12 CET 1996

Pred casem jsem Vas zadal o radu co se tyce vytaceneho spojeni.

Zaridil jsem se podle toho a napsal jsem si scripty, ktere mi ve
skutecnosti provadeji pppd a chat.

Mam ale jeden problem. Moje adresa je dinamicka. Pokazde jina. Pokud ji
necham v prikazu, kterum inicializuji modem, udavam mu rychlost,
vetsinou me to shodi. Kdyz ji vynecham, tak to nejde.

Byl bych spokojen i s rucnim prihlasovanim, ale cu -l na cua1 nebo ttyS1
mi nefunguje. Rika, ze zasuvka pracuje i kdyz tomu tak neni .. co s
tim..?
--
Martin Kafara					 Tel.: ++42-49-5813314