ppp server a RedHat - jeste jednou

Pavel Formanek pavel na bivoj.it.cas.cz
Pondělí Listopad 4 15:18:00 CET 1996

At 13:52 4.11.1996 +0100, you wrote:

>Jestli jsem to dobre pochopil, tak podle me by prave proxyarp melo delat
>to co dela. Tudiz by melo jit pracovat pres ppp, ale zvenku by mel byt
>videt pouze ppp server.

Hmm, Je pravda, ze kdyz dam proxyarp, tak by vzdaleny pocitac mel byt videt
ze site, ale nemelo by to platit taky opacne? Ten vzdaleny pocitac by pres
ppp mel videt sit. Alespon na starsim pocitaci se Slackwarem to tak funguje.
Anebo musim spustit routed nebo gated ??. Az doted jsem si myslel, ze
pppd mi bude seriovou liku routovat...

                P.F.
>R.V.

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel na bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic