Linux na MacIntoshi

Michal Choura xchoura na cs.felk.cvut.cz
Pondělí Listopad 4 19:48:46 CET 1996

Dobry den,

    chtel bych se zeptat, jestli se v Cechach nachazi nekdo, kdo se
zabyval MkLinuxem, tj. klonem OS Linux na pocitace Mac. Pokud snad ano,
necht se mi ozve, problemu neni nikdy malo...
   Pro  ty ostatni, MkLinux je zatim jen ve vyvojove versi, ktera
neni prilis stabilni, ostra mela byt k disposici na zacatku
pristiho roku. MkLinux je od zacatku vytvaren technologii microkernelu.

   Nejake jednoduche povidani o MkLinuxu jsem dal na

      http://emlmac.uivt.cas.cz/

--- beha to opravdu na Macu pod MkLinuxem!

                                               Michal Choura

|Michal Choura,	student	of 	         e-mail: xchoura na cs.felk.cvut.cz       |
|Czech Technical University in Prague,   www: http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/ |
|the Faculty of Electrical Engineering.                                        |