nTeX x teTeX

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Listopad 4 19:28:34 CET 1996

On Mon, 4 Nov 1996, Jan Derfinak wrote:

> Jan Kasprzak (kas na ics.muni.cz) wrote:
> : :
> : : >         Instalace cstexu95 nad teTeX je vcelku trivialni
> : : > (zvlaste v RedHat Linuxu, kde jsou k dispozici primo RPM baliky).
> : : O tom bych si dovolil silne pochybovat. Snazil jsem se nainstalovat
> : : cslatex
> : : z Yenyovych rpm a ma to tu zasadni vadu, ze v RedHatu je LaTeX prilis
> : : novy
> : : (na rozdil od obdobnych problemu u Slackwaru). Ja jsem to vyresil tak,
> : : ze jsem si sehnal rpm-ka se strasi verzi LaTeXu a s tim to uz chodi
> [...]
Co ja jsem se s tim nazlobil. Az mi pomohla veta od pana Kasprzaka, kde se
"prokecl" (v Readme k cslatexu to neni) a sice, ze se musi pouzit jen
JEDEN latex. Tedy rpm -e tetex-latex a pak rpm -i cslatex.... a je to!
pak misto latex volam cslatex (z emacsu viz muj dotaz v kunferenci minuly
tyden) a pise to cesky. Potlesk pro Yenyu.

Mnoho stesti
              Jaroslav Honsa.