Postscript resp. Ghostscript

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Listopad 4 19:49:39 CET 1996

Michal Kubecek wrote:

>   Normalni textovy soubor se vytiskne normalne. Aspon pokud nema
> na zacatku PS hlavicku. Pokud byste nahodou chtel tisknout PS soubor
> jako text (mozna kvuli ladeni (?)), obvykle jde na tiskarne nastavit,
> aby se chovala "nePostScriptove".

> Nekde jsem videl program 'a2ps', ktery vzal textovy soubor, udelal
> kolem nej ramecek, tiskl dve stranky na jednu a kdovico jeste...
> Kde se to najde, to si nepamatuju; zkuste Parkera.

Myslim, ze uz primo v distribuci Ghostscriptu jsou postscriptove
programy typu gslj.ps apod, ktere prave delaji ten prevod
textu do postscriptu. Ale ten vysledny soubor byva hrozne hrozne
hrozne moc velky - uz se mi podarilo z pomerne kratkeho souboru
(byl to omylem *.ps ;-)) vytvorit 160MB velky zmolek.

					Edheldil