Postscript resp. Ghostscript

Michal Kocer kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Pondělí Listopad 4 18:38:56 CET 1996

> 	Hi all !
> Mam HP LJIIIp + PS
> Co sa tyka tlace ps suborov je to o.k.
>
> Ako ale vytlacim na nu normalny textovy subor ?
> Inac povedane ako prevediem normalny text na ps  ?
> Ake programy su pod linuxom k dispozicii pre pracu s Postscriptom ???
>
> 					Thanx, Mathew
>
> P.S. Co sa tyka PS tak s nim zacinam...

Existuje velice pekny balik APSfilter, ktery vse potrebne
pro pohodlny tisk PS, DVI a ASCII souboru obsahuje.
Instalacni program se zepta nekolik vsetecnych otazek, vytvori
spravne filtry a upravi /etc/printcap.
Pouziti APSfilteru umoznuje kademu uzivateli pohodlene nastavit
nejake nestandardni chovani pomoci $HOME/.najeke_jmeno__rc souboru.
Standardne pak PS,  DVI ci textovy  soubor tisknete jednoduse jako
$ lpr soubor.ps
$ lpr soubor.dvi
$ lpr soubor.txt
a chcete li preskocit filter pouzijete
$ lpr -Praw soubor.txt

Balik naleznete na kazdem sunsite v adresari system/Printing/aps-491.tgz.

Jinak pro prevedeni ASCII na PS existuje filter A2PS, ktery naleznete
v tomtez adresari (a2ps-4.6.tar.gz), ten jsem vsak nezkousel uz asi dva
roky uzivam APS a jsem spokojen.

S pozdravem
		Michal Kocer