Error opening terminal: con80x25

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Listopad 5 12:45:08 CET 1996

> Na tohle bych vrele doporucoval zkompilovat si vlastni jadro a rict, ze chci
> kerneld, modverze, nfs jako modul, etc. Pak to podobne hlasky hlasit nebude.

No jo, zkompilovat si vlastni jadro, to je myslim velice dobra rada pro
vsechny pripady. Jenze to jadro si s base systemem (5 diskett) nezkompiluju
a dalsi packages si po nfs nenainstaluju, kdyz mi nechodi nfs, ze ano.
Mohl bych jeste zkusit natahnout si je pres ftp (i kdyz se to moc
nedoporucuje), ale s tou hlaskou v %subj% nespustim ani dselect :-(

Jeste bych si mohl jadro kompilovat na stare instalaci Slackware,
kterou jsem si (nastesti) nevymazal, ale pripada mi to "neferove"
si pri instalaci Debiana pomahat starym Slackware. Pisu si totiz zaroven
'kucharku' pro instalaci Debiana (protoze v Hubickovych skolickach
jsem jeste nic takoveho nenasel) a pripada mi tam hloupe psat
(lidem, kteri se s Linuxem setkaji poprve v zivote): "Pri instalaci
Debiana si nejprve nainstalujte Slackware, zkompilujte si nove
jadro, aby vam chodilo nfs a mohli si nainstalovat toho Debiana..."

> kernelu). Myslim ale, ze byly ruzne problemy sveho casu s nfs jako modulem,
> zkusil bych tedy 2.0.24 (nebo pro otrlejsi 2.1.7), urcite to nechodivalo se
> SMP (tam byly nepokryte externaly natuti).

Viz vyse, jde mi o to overit postup, ktery se da doporucit i naprostym
zacatecnikum. Beru to jako vlastni iniciativu v proklamovanem tazeni
"popularizace Linuxu aneb spalte za sebou vsechny MoSty" :-)
(ktere na nasi konfere zase nejak povadlo).

> 	Jakub

Petr