Error opening terminal: con80x25

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Úterý Listopad 5 13:14:40 CET 1996

> No jo, zkompilovat si vlastni jadro, to je myslim velice dobra rada pro
> vsechny pripady. Jenze to jadro si s base systemem (5 diskett) nezkompiluju
> a dalsi packages si po nfs nenainstaluju, kdyz mi nechodi nfs, ze ano.
> Mohl bych jeste zkusit natahnout si je pres ftp (i kdyz se to moc
> nedoporucuje), ale s tou hlaskou v %subj% nespustim ani dselect :-(

Jeste jsem zapomnel dodat (pokladal jsem to za samozrejmost), ze instaluju
posledniho dostupneho Debiana, tj. 1.1 'stable', tj. 'buzz-fixed'.

Tu chybu v subj. se mi podarilo obejit tim, ze jsem z prikazove radky dal
TERM=linux
ale nepodarilo se mi prijit na to, co se stalo, ze to predtim chodilo
a po pokusu o doinstalovani novych modulu to prestalo chodit.
Zadny zmeneny soubor, ktery by se k tomu mohl vztahovat, jsem neobjevil.

Jinak poznamenavam, ze v Debian zrejme klasicky /etc/termcap nepouziva,
misto toho ma binarni soubory v /etc/terminfo/?/*

> Petr

Petr