Error opening terminal: con80x25

Jan Popelek pop37 na vsb.cz
Úterý Listopad 5 14:57:26 CET 1996

Petr Her~man (Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz) wrote:
: Instaloval jsem si Debiana, vse O.K., jenze jsem pozapomnel nainstalovat
: modul pro ethernetovou kartu. Takze jsem pustil instalaci znova (z diskett
: BOOT/ROOT) a v instalacnim menu uz jen doinstaloval ten chybejici modul a
: nfs.
: Karta bezi, jen mi zacala a konsolu poustet kazdou chvili hlasku:
: mismatched read page pointers 0 vs. c.
: Ale jinak chodi.

  To jsem zazil taky u modulu pro eth0 (SMC Ultra). Jako rychla pomoc
pomohlo dat nejaky sitovy programek (pouzival jsem ping), ten vyplivl tech
hlasek trochu vic a pak ztichnul a vse bylo OK.
  Pokud pamatuju, odstranilo se to pote, kdy jsem sitovemu modulu explicitne
zadal adresu karty (tusim parametr io=0x220 , jako ze jeji buffer je u me na
hexa 220).

: Pokus o instalaci modulu nfs skoncil chybou:
: nfs-mkmod undefined
: .. atd. (11 dalsich symbolu)
: These module symbols (from linux-2.0.6) don't match your linux-2.0.6  :-(

  To preslo az po prekompilovani jadra.

Hodne zdaru !
--
_ VSB Technical University     phone : +42 69 699 4251  -_       _-\_<,