Postscript otocit o 90 st.

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Listopad 5 19:23:27 CET 1996

> Co takhle balicek programku psutils a z nich zejmena pstops?

Kdyby nepomohlo, tak nekam _dopredu_ (nez se zacne tisknout prvni stranka)
napsat treba [ 0 1 -1 0 0 0] concat. To je obecna matice transformaci,
do ni se transformuji prikazy scale, translate apod.
Syntaxe (viz Redbook) [a b c d tx ty] concat
kde kazdy bod ma souradnice x' = a*x + c*y + tx
			    y' = b*x + d*y + ty

Musi se ale napsat tam, kde ma smysl, takze bych toto doporucoval jako
posledni moznost. Pokud neuspejete, mohu poradit pouze kdyz dostanu
(cast) onoho souboru.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha