Winhelp

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Úterý Listopad 5 20:37:47 CET 1996

>  Cau,
> mozna ti pomuzu. V novejsich verzich Wine je program hlp2sgml (nebo tak
> nejak), ktery prelozi hlp soubor do sgml. Podobne je tam vlastne i program
> winhelp.

  hlp2sgml pracuje docela dobre, ale nektere .hlp soubory proste
nebere (zkousel jsem na .hlp souborech z WfW 3.11). Jinak jsem nasel
program HyperHelp, ktery vypada jako winhelp, pouziva take .hlp
soubory, ty jsou vsak ve zvlastnim formatu, takze .hlp soubor
prohlednout nejde. Existuje k nemu i kompiler do .hlp souboru, ten
vsak potrebuje zdrojovy tvar helpu. Ten by se dal ziskat pod WfW
pomoci programu HWA (Help Writer Assistant). Bohuzel jsem mel pouze
testovaci
versi ktera byla silne omezena. Kompiler pro hyperhelp bohuzel
nemam.

HyperHelp: http://www.bristol.com
HWA: http://www.hyperact.com, ftp://www.upol.cz/~michlv/hwa21.zip
     http://nz.com/NZ/Commerce/olson

> BTW Nepodarilo se nekomu zkompilovat prave winhelp nebo progman z
winu?

 To by me take zajimalo. Jak na to?

 Pokud nekdo vite o nejakem jinem reseni napiste. Me se jedna o
prohlidnuti .hlp souboru pro Win95.

                                                Vlada
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *