Problem - po ukonceni X se terminal chova nestandartne

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Středa Listopad 6 19:06:50 CET 1996

On Tue, 5 Nov 1996, Zdenek Havelka wrote:

> Mam VGA TSENG ET3000 a mizerny monitor, takze X provozuju 640x480
> 256col.
>
> Pokazde, kdyz ukoncim X, zustane terminal v podivnem stavu. Jakoby mel o
> 3-5 radku vice, zustavaji pod okrajem obrazovky, navic jakakoliv ANSI
> sekvence zpusobi efekt "blank screen". Prikaz "reset" moc nepomuze,
> pocet radku a celkove chovani se tim nezmeni.
>
> Dost mne to mrzi, netusite nekdo, co s tim ?
>
> --
> Zdenek Havelka                           E-mail: zdenekh na pvt.net

Zda se, ze nikdo nezareagoval, tak to zkusim ja. Nemate ciste nahodou
obraz roztazeny hardwarove (knofliky monitoru)? Kolik ma ta konzola radku?
Pokud je to 25, zkusil bych obraz zuzit knofliky a v X znamym zpusobem
(xvidtune nebo xf86config) obraz znovu roztahnout.

                      Jaroslav Honsa.