Otoceni strany o 90 stupnu v postscriptu, slouceni *.ps souboru

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 7 13:44:57 CET 1996

Dobry den,

presto ze se to netyka primo teto koonference, doufam, ze se tu vyskytnou PS
odbornici, kteri mi sdeli, zda to, co chci, jde vubec udelat a jak.

Chci tisknout 70 stran a4 (= 70 souboru.ps) pomoci ghostscriptu
na plotru HP650c. Kvuli setreni papirem potrebuji bud otocit
kazdou stranu o 90 st., nebo sloucit vice stran na jeden sheet
(napr. 2 x a4 portrait na a3 landscape). Chci to delat radeji
scriptem nebo dopsanim textu do PS souboru.

Pokousel asi dva dny prijit na to, jak otocit PS stranku a4 z portrait
do landscape (na lezato), pomoci baliku psutils (na linuxu) jsem to
dokazal pouze za cenu zvetseni velikosti strany na a3, jinak byla
kresba oriznuta. Nevite, jak to lze udelat?

Navic slucovani nekolika stran na jeden sheet funguje pouze pro
strany z jednou zdrojoveho souboru. Nebo se pletu?

S diky za napady

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )