Dual monitor patche pod linux, ggi, docs od X

Pavel Machek machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 7 23:11:33 CET 1996

Ahoj!

Mam u svyho pocitace dva monitory (VGA a Hercules) - chodi to naprosto
uzasne - az na jednu drobnost, jaksi to nebezi pod linuxem. Nasel jsem
patche, ale patchoval se nejakej OPRAVDU starej kernel.

Nevi nekdo o necem novejsim? (Potreboval bych patchovat 2.1.7-ku).

Dalsi otazka: Ma nekdo skusenosti s ggi? Chtel jsem to rozchodit
na 2.0.24 a skoncil jsem s nejakymi kernel oopsy (nebo necim podobne
zlym).

A aby toho nebylo malo: nevite nekdo o dokumentaci od X serveru a
Xlib?

								Pavel
This is my little buggy signature...				Pavel