Problem s pcmcia moduly po upgrade kernelu

Petr Holecek hol na salome.zcu.cz
Pátek Listopad 8 12:21:02 CET 1996

On Fri, 8 Nov 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Oni to jsou dve ruzne veci. modules-x.y.z.tgz obsahuji pomocne programky
> (insmod, kerneld, modprobe, aj.), kdezto vlastni moduly jsou vetsinou v
> kernelu. Tedy spravne reseni je po make zlilo nebo cem dat jeste make
> modules; make modules_install a vse bude v pohode...

Eeeee. Omlouvam se za zmateny dotaz.

Mate samozrejme pravdu, make modules a make modules_install vytvori nove
moduly, ale takto se vytvori pouze moduly :

/lib/modules/2.0.24/
fs/    misc/  net/

ale ja bych potreboval hlavne moduly pro PCMCIA karty.

/lib/modules# ls 2.0.0/
block/       fs/          misc/        net/         scsi/
cdrom/       ipv4/        modules.dep  pcmcia/
                                       ^^^^^^^
Podle me nejsou soucasti distribuce kernelu, ale vyskytuji se v samostatnem
baliku. Nevite nekdo jak se ten balik jmenuje ?

					Predem dekuji za odpoved

                                               hol na dbs.zcu.cz