Problem s pcmcia moduly po upgrade kernelu

dvorakj dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 8 11:54:33 CET 1996

Jakub Jelinek wrote:

| Oni to jsou dve ruzne veci. modules-x.y.z.tgz obsahuji pomocne programky
| (insmod, kerneld, modprobe, aj.), kdezto vlastni moduly jsou vetsinou v
| kernelu. Tedy spravne reseni je po make zlilo nebo cem dat jeste make
| modules; make modules_install a vse bude v pohode...

Dovolim si poopravit: podpora PCMCIA neni soucasti jadra, je to
zvlastni balik
(ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/sunsite.unc.edu/pub/Linux/kernel/pcmcia/)
a musi se kompilovat _vzdy_, kdyz upgradujete jadro. Duvod je ten, ze
s jadrem je dosti provazany, dokonce pouziva nektere casti kodu jadra
(obsluha sitove karty). Musite si tedy stahnout i ten
pcmcia-cs-2.8.??.tar.gz, rozbalit, prelozit a nainstalovat. Kdybyste
narazil na potize, muzu vam poskytnout svoji instalaci, kdyz uz jsem
to pro jadro 2.0.24 udelal.

S pozdravem

Honza Dvorak