RH 4.0 spusta otazok

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 8 13:28:52 CET 1996

On Fri, 8 Nov 1996, Martin [Keso] Keseg wrote:

> Dobry ...
>
> Nainstaloval som si RH 4.0 a mam par otazok.
> Po prve preco mi tcsh necita ~/.tcshrc ani ~/.cshrc ?

Po defaultni instalaci tyto soubory nemaji x bit, mozna je to tim. Ja to
nezkousel, k c-shellu mam vrozeny odpor.

> Po druhe preco v tcsh nemam history ked stlacim sipku hore ?

viz vyse

> Po treetie preco bash necita ~/.profile ?

Protoze dava prednost souboru .bash_profile. Smazte ho a bude spoustet
.profile.

> Po stvrte preco mam na masine ghostview ale ghostscript nie (rpm ma vraj
> dependenci)

Asi neni v dependencich (te je ale krasne ceske slovo!) uvedeno ze
ghostview potrebuje ghostscript. Nezkousel jsem to ale vypada to tak.

> Po piate kam sa podel /var/X11R6/lib ?

Tak tohle nevim. Ja ten adresar taky nemam a vubec me to netrapi, Xka
behaji v pohode.

> Po sieste ked si nainstalujem nejake *.src.rpm skompilujem a potom to budem
> chciet odinstalovat co to odinstaluje ? Zdrojaky, binarky, nic, z kazdeho
> trochu ?

Kdyz to nainstalujete zdrojaky, tak to nainstaluje cosi do
/usr/src/redhat. A pouze to se potom zase smaze.

> 		s pozdravom
> 						Keso
> x.x kde sa podelo wtmp ? kde je syslog ?
         /var/log/wtmp     vystupy jsou ve /var/log, viz /etc/syslog.conf

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>