RH 4.0 spusta otazok

Martin [Keso] Keseg keseg na Viktoria.drp.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 8 13:47:40 CET 1996

> Po defaultni instalaci tyto soubory nemaji x bit, mozna je to tim. Ja to
> nezkousel, k c-shellu mam vrozeny odpor.
Nie tym to nie je ... stacia aj prava na 400

> Protoze dava prednost souboru .bash_profile. Smazte ho a bude spoustet
> .profile.

> Tak tohle nevim. Ja ten adresar taky nemam a vubec me to netrapi, Xka
> behaji v pohode.
Hej X si hej ale ked skusite instalovat motif tak sa neprestavate divit

>                                                          Leos Bitto
>                                                   <bitto na kolej.mff.cuni.cz>

                 	Martin [ Keso ] Keseg
	   Home Page: http://www.drp.fmph.uniba.sk/~keseg
	 Post-mail: Martin Keseg, Dopravna 8; 934 01 Levice

        Heslo:   K E D  U Z  T A K  UZ, A  K E D  U Z  T A K  UZ  A S P O N
        	              P O R I A D N E  ! ! !
	Dodatok: A K  N E V I E S  C O  S  R U K A M I  S K U S  L I N U X