DDS-3 DAT ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Listopad 12 11:26:14 CET 1996

On Mon, 11 Nov 1996, Jakub Jelinek wrote:

> Neni lepsi ExaByte? Ten umi 7/20GB bez komprese...

Neni/Je - zalezi na tom jestli se zarizeni kupuje nove(novje) nebo zda uz
jste na DAT zavedeni - nas je druhy pripad (mame jednu DDS-1) chodici k
plne spokojenosti asi 3 roky - ale ted je problem, ze lidi ze sveta
zacinaji vozit data na DAT s compresi ci dokonce v DDS-2 formatu.
Proto chceme koupit neco, zo bude umet cist vsechny varianty.
Obvykle neni problem sehnat nekde venku DATku a na ni data zatarovat, i
kdyz pripoustim, ze v USA spise najdete Exabyte (ale DAT taky).

Co se tyce Exabyte - tam je zmatek mozna jeste vetsi (ve formatech) - a
nemaji zadne rozumne standardy jako je DDS apod - jsou kompatibilni jen
sami se sebou - dela je jen jedna firma, co vim. Zatimco tato firma
(Exabyte) dela i DATky .
A krome toho zamykame hlavni vchod ;-)))  i.e. Chceme DAT a basta

Rad se necham poucit o Exabytech - mozna ze by fundovany vyklad zajimal i
ostatni.

Mam stejne pocit, ze je kolem helical scan mechanic (8mm i 4mm) spousta
magie - ale dari se ji asi lepe zvladat (napr Mdia recognition system)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *