DDS-3 DAT & EXAbyte & DLT

Olda Bartunek OLDA na feld.cvut.cz
Úterý Listopad 12 11:48:39 CET 1996

> Neni lepsi ExaByte? Ten umi 7/20GB bez komprese...

K linuxu to je sice trosku off-topics ale stejne:
Rozhoduji se kterou paskovou jednotku(robota) koupit
chtel bych cca 10-20 Gig/pasku[nekompreseno] do ted jsem pouzival
QIC 5GB a byl jsem s tim moc spokojen, nestalo se mi, ze bych nekdy neco
neprecetl a i prenositelnost jinam byla vyborna - coz se neda rici o DDS(2)
ktere jsou navic dost male, DDS3 jak se zda jeste nejsou.
Videl jsem ted nabizet novy QIC 12GB ale nikdo k tomu zatim nema robota.
Potom pripadaji v uvahu EXabyte a DLT
Zajimali by me jsou-li zkusenosti s temito paskami.
---
                                               Olda Bartunek
                                               CVUT FEL Prague
                                               Internet: OLDA na FELD.CVUT.CZ