Linux x Solaris a fstab x vfstab

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Středa Listopad 13 09:05:06 CET 1996

Chci se ujistit, zda to opravdu nejde.

Na Solarisu je mozne uvest v /etc/vfstab zda se polozka ma pri bootu
montovat ci nikoli. Pripada mi to velmi sikovne. Lze pak vse nastavit
a montovat: mount /cesta Tuto moznost jsem v linuxu neobjevil.

Mam jeste nadeji? ;-)

Naopak se mi u linuxu libi moznost definovat mountovani uzivatelem. To
zase nejde na Solarisu. Nebo se pletu? Pripada mi hloupe, ze vsichni,
kdo chteji vymenit disk, musi znat root heslo. Jde to vyresit lepe?

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )