WWW proxy cache

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Listopad 13 15:48:00 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Honza Burdil wrote:

> 	Dobry den,
> chci se zeptat jakou kdo z vas pouziva WWW proxy cache a jake s ni ma
> zkusenosti. Myslim tim ze na firewallu je na naistalovan WWW proxy server
> ktery zaroven prenasena data cachesuje. Muze to klidne umet HTTP, gopher i
> FTP.
> 	Dik Honza

Ja zareaguju trochu obracene. Nedoporucuji k pouzivani to, co je u WWW
serveru Apache. Zkousel jsem to a maji pravdu kdyz tam pisou ze je to
beta. Bohuzel az moc, na realne pouzivani to zatim neni.

Pisu to sem proto, ze si myslim ze se nekdo ozve kdo rekne neco jako "no
jo, neco takvyho umi Apache". Tak abyste se nenapalil.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>