WWW proxy cache

Honza Burdil honza na apl.cz
Středa Listopad 13 16:23:55 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Leos Bitto wrote:

> Ja zareaguju trochu obracene. Nedoporucuji k pouzivani to, co je u WWW
> serveru Apache. Zkousel jsem to a maji pravdu kdyz tam pisou ze je to
> beta. Bohuzel az moc, na realne pouzivani to zatim neni.
>
> Pisu to sem proto, ze si myslim ze se nekdo ozve kdo rekne neco jako "no
> jo, neco takvyho umi Apache". Tak abyste se nenapalil.

s tim si dovolim trosku nesouhlasit. Znam cloveka co to pouziva jako proxy
na firewallu pro asi 50 lidi na 64kb linku a jede to celkem v pohode
(dokonce to i cachuje)

Ale necemu lepsimu se rozhodne nebranim.
Presto dik za odpoved Honza

      Honza Burdil              e-mail:  honza na apl.cz
                                         honza na bobr.fjfi.cvut.cz
         For my PGP public key, http://bobr5.fjfi.cvut.cz/~honza/pgp.txt