WWW proxy cache

Středa Listopad 13 19:23:25 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Leos Bitto wrote:

> Tak to jste mel asi vetsi stesti pri konfiguraci nez ja. Me pri pouzivani
> Apache coby proxy serveru nefungovaly ani takove triviality jako odkazy na
> adresar odazu bez zpetneho lomitka na konci (tedy http://server.cz/adresar
> misto http://server.cz/adresar/). Normalne server vygeneruje hlasku tusim
> 303 (document moved) a posle adresu s tim lomitkem. No a kdyz jsem se
> takhle zkousel pripojit skrz proxy tak jsem tu zpravu 303 nedostal. A na

tak 303 asi ne, protoze 303 je "See Other", melo by to byt bud 301 "Moved
Permanently" nebo 302 "Moved Temporarily"

Ja jsem zkusil tohle:

telnet localhost http
GET http://www.ms.mff.cuni.cz/acad HTTP/1.0

a dostal jsem:
HTTP/1.0 302 Found
Date: ....
Server: Apache/1.0                        <--- to je udaj o www.ms...
Location http://www.ms.mff.cuni.cz/acad/

cili tak nejak, co bych ocekaval

(na localhostu mam Apache 1.1.1 nakonfigurovany jako proxy)

To jen, aby nevznikl dojem, ze Apache jako (HTTP, FTP je trochu "slabsi")
proxy nefunguje.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)