WWW proxy cache

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Středa Listopad 13 16:51:36 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Honza Burdil wrote:

> s tim si dovolim trosku nesouhlasit. Znam cloveka co to pouziva jako proxy
> na firewallu pro asi 50 lidi na 64kb linku a jede to celkem v pohode
> (dokonce to i cachuje)
>
> Ale necemu lepsimu se rozhodne nebranim.
> Presto dik za odpoved Honza

Tak to jste mel asi vetsi stesti pri konfiguraci nez ja. Me pri pouzivani
Apache coby proxy serveru nefungovaly ani takove triviality jako odkazy na
adresar odazu bez zpetneho lomitka na konci (tedy http://server.cz/adresar
misto http://server.cz/adresar/). Normalne server vygeneruje hlasku tusim
303 (document moved) a posle adresu s tim lomitkem. No a kdyz jsem se
takhle zkousel pripojit skrz proxy tak jsem tu zpravu 303 nedostal. A na
takovych chyb jsem tam narazil vic - uz si je vsechny nepamatuju, proste
jsem to tenkrat zavrhl a rekl si ze pockam na nejakou nebetaverzi. Asi by
se jeste sluselo podotknout ze jsem zkousel Apache 1.1.1.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>