MC & console

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Středa Listopad 13 20:51:48 CET 1996

On Wed, 13 Nov 1996, Michal Kocer wrote:

> [...]
> Obycejne se stava, ze je plna ruznych obludek a 1/2.... na to je dobre
> spustit, pomameti, reset(1). Nekdy se objevi vlevo dole (arg:) ci tak
> neco, to pry jsou nejake moznosti jak primo z konsole komunikovat s
> jadrem, ale nikde jsem nenasel jak a co a mozna uplne klamu....
> Dal muzete mit zblbnutou klavesnici, staci zavest spravnou keymapu pomoci
> loadkeys(1) a nebo nahrat zakladni klavesnici pomoci 'loadkeys -d'.
> Snad to neco z toho bude....

> Zdravi
> 		Michal Kocer <kocer na merlin.pap.univie.ac.at>

ide o to, ze mi zblbne len jedna konzola napr. neberie klavesy ako napr.
namiesto enteru pise ^M, da sa to nejako presvedcit z ineho okna ?
(reset asi nenapisem ani po pameti, ked sa neda odklepnut...)

					mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...